Kumpulan Lirik Lagu Kenangan

Koleksi Lirik Tembang Kenangan | Lirik Lagu Kenangan | Lirik Lagu Nostalgia | Kumpulan Tembang Kenangan

Rinto Harahap - Seandainya aku punya sayap

Seandainya aku punya sayap
Terbang.. terbanglah aku
Ku cari dunia yang lain
Untuk apa disini

Seandainya dapat kau rasakan
Kejam.. kejamnya dunia
Tiada lagi kehadiran
Untuk apa ku disini

Menjerit dan menangis
Pilu dan derita
Merintih dan berdoa
Dimanapun berada oh.. duniaku yang fana..

Seandainya aku punya sayap
Terbang... terbanglah aku
Ku cari dunia yang lain
Untuk apa ku disini

Seandainya dapat kau rasakan
Kejam.. kejamnya dunia
Tiada lagi kehadiran
Untuk apa ku disini

Menjerit dan menangis
Pilu dan derita
Merintih dan berdoa
Dimanapun berada oh.. duniaku yang fana..

Seandainya aku punya sayap
Terbang.. terbanglah aku
Ku cari dunia yang lain
Untuk apa ku disini
Ku cari dunia yang lain
Untuk apa daku disini...