Kumpulan Lirik Lagu Kenangan

Koleksi Lirik Tembang Kenangan | Lirik Lagu Kenangan | Lirik Lagu Nostalgia | Kumpulan Tembang Kenangan

Ria Resty Fauzi - Jangan biarkan aku menangis

Ungkapan rasa di bibirmu
Masih terukir di relung hatiku
Dalam kesunyian ini andaikan kau menemani
Mungkin tak ku rasakan kerinduan


Semula kau pernah berjanji
Kan setia selalu menanti
Tiada pernah ku sangka kau berpaling cinta
Tiada berita ku terima darimu


Jangan kau biarkan aku menangis
Merintih batinku menahan rindu
Kau yang berjanji kau yang mengingkari
Inikah bukti kesetiaanmu
Jangan kau biarkan aku menangis
Izinkan ku berteduh di hatimu


Semula kau pernah berjanji
Kan setia selalu menanti
Tiada pernah ku sangka kau berpaling cinta
Tiada berita ku terima darimu


Jangan kau biarkan aku menangis
Merintih batinku menahan rindu
Kau yang berjanji kau yang mengingkari
Inikah bukti kesetiaanmu
Jangan kau biarkan aku menangis
Izinkan ku berteduh di hatimu
Jangan kau biarkan aku menangis
Izinkan ku berteduh di hatimu