Kumpulan Lirik Lagu Kenangan

Koleksi Lirik Tembang Kenangan | Lirik Lagu Kenangan | Lirik Lagu Nostalgia | Kumpulan Tembang Kenangan

Obbie Messakh - Kau dan aku satu

Ku terima surat kasihmu
Yang kau kirimkan dari seberang sana
Dalam kata-dalam
Kau ucap hati rindu
Lamanya sebuah penantian


Sabarlah kasihmu menanti
Disini aku mengejar cita-cita
Di hari nanti duduk kita berdua
Selamanya, kau dan aku satu


Biarlah di dalam mimpiku dan mimpimu
Kita bertemu saling melepas rindu
Biarlah di dalam mimpiku dan mimpimu
Kita bertemu bercumbu mesra


Simpanlah rindu kasihku
Jangan kau beri pada siapapun
Demi janji kita untuk hari nanti
Selamanya, kau dan aku satu


Biarlah di dalam mimpiku dan mimpimu
Kita bertemu saling melepas rindu
Biarlah di dalam mimpiku dan mimpimu
Kita bertemu bercumbu mesra


Simpanlah rindu kasihku
Jangan kau beri pada siapapun
Demi janji kita untuk hari nanti
Selamanya, kau dan aku satu
Demi janji kita untuk hari nanti
Selamanya, kau dan aku satu